درب اتوماتیک ریلی صنعتی چیست؟

یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک ریلی صنعتی ( Automatic industrial door )است که برای استفاده بهتر از درب های ورودی در کارخانجات و مناطق صنعتی با توجه به اینکه در این مکان ها ماشین های سنگین و حمل بار تردد میکنند از نظر طول و ارتفاع از درب های ریلی صنعتی اسفاده میکنیم.

درب اتوماتیک صنعتی

درب های ریلی صنعتی وزن های بالایی دارند یعنی وزن هایی که برای ساختش استفاده میشه بالای ۱۰۰۰کیلوگرم است و برای اینکه بخواهیم سیستم درب اتوماتیک روی این درب ها نصب کنیم بهتر است که از موتور های فوق قدرتی استفاده کنیم که در مصارف مسکونی از آن استفاده نمی شود.

مثلا موتور هایی با توان ۱۵۰۰کیلوگرم ۲۵۰۰کیلوگرم و ۳۰۰۰کیلو گرم که دارای مدل های هیدرولیک و معمولی هستند و همینطور اینکه توانایی تردد در ساعات مختلف بیشتری داشته باشند.

قیمت درب اتوماتیک ریلی برای کارخانجات

عموما این درب هایی که با عرض ۶متر است برای ورود کارخانه جات و مجتمع های مسکونی با تعداد ساکنین بالا نصب میشود به این دلیل سیستمی که باید نصب شود باید توانایی این را داشته باشد تا درب با عرض ۶متر را به راحتی جابه جا کند. 

انتخاب سیستم قوی تر عموما باعث میشود که توان موتور بالا رود و همینجور از نظر ترددی این قابلیت داشته باشد که در طول شبانه روز تردد بالایی را داشته باشد به همین دلیل از سیستم های قیمت مناسب استفاده کنیم چون در کوتاه ترین زمان ممکن است سیستم نیاز به سرویس و خدمات نیاز داشته باشد.

 عموما سیستم هایی که استفاده میشود برای این درب ها ایتالیایی است که سیستم های ایتالیایی قیمت بالا تری دارد باتوجه به الیاژی که داخلش استفاده میشود و از نظر کیفیت ساخت و همینطور وارداتی است.

حداقل سیستم درب اتوماتیک برای این درب ها عرض ۶متر رنج۲۰۰۰۰۰۰۰تومان است و تا رنج ۵۰۰۰۰۰۰۰افزایش دارد. (قیمت خرداد ۱۴۰۱)

۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)